Tjuvkikande

Måste erkänna att jag kanske "gått förbi" testen flera (/otroligt många) gånger bara för att få se en skymt av strecket igen. Inte för att jag tror att det kommer försvinna, utan för att det känns så bra i magen av att se det. Det är MITT urin som gjort att det blivit TVA streck! Jämför det också mer än gärna med de andra testen. Det kommer vara så otroligt skönt att vara förbi BIM. 
 
Min mens brukar alltid komma tidigt på morgonen, och snart är dagen slut. Det ska inte bli en mens av denna graviditet, har jag bestämt. Nu ska pyret växa till sig ordentligt! Kommer nog pusta ut rejält när BIM är förbi med ett par dagar. Kom igen nu, kroppen! 
 
Från och med i morgon ska jag börja pyssla med vårt fotoalbum. Inte för att det är viktigt. Nä nä, det är ett försök till att få tiden att gå snabbare. Finns det någon syssla som gör att nio månader också flyger förbi? Hehe. Nä, det skulle jag faktiskt aldrig vilja. Vill uppleva graviditeten in i märgen! Ni känner säkert igen känslan..?
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Så underbart att "höra" din så glad! Det ska bli så kul att följa din graviditet och få se magen växa! Du (ni) har så mycket häftigt framför er!! :)

Svar: Ser fram emot det som en galning!
Snutten

2013-09-22 | 21:00:24
Mandy säger:

Jag gjorde så att jag sparade korten på testen i mobilen så jag kunde titta på dem även när jag inte var hemma;-) Jag kommer ihåg vad glad man var de där första dagarna! Njut nu!!

Svar: Aaw! Vilken bra idé. Det ska jag också göra när min mobil kommer tillbaka från lagning!
Snutten

2013-09-22 | 21:32:21
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
Malin säger:

Jag är så himla glad för er skull!!! Det är alldeles fantastiskt :D jag har ju följt din blogg sen vi började försöka och nu är vi båda gravida, ska bli så kul att följa din graviditet! :)

Svar: åååh, grattis vännen! I vilken vecka är du? Ska bli så roligt att följas åt!
Snutten

2013-09-22 | 21:36:56
Malin säger:

Jag är nu i v 8 (7+5) och mår skit och njuter av det! ;)

Svar: Haha, känner igen mig! Let's ha spykalas! :D
Snutten

2013-09-23 | 08:58:12
Marielle säger:

Jag känner igen mig precis. Än idag kan jag bläddra fram bilderna på alla graviditetstest (minst 8 stycken) jag tog när jag äntligen blev gravid. Njut!

Svar: ååååh, vad härligt! Och grattis till graviditeten! Kram!
Snutten

2013-09-23 | 10:28:20
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/alskadeunge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback