Roliga minnen

Jag är inne på min (jättegamla) blogg, och läser inlägg. Tror faktiskt att jag skrev bättre förr i tiden. Tyvarr var den även då "anonymt" skriven. Endast mina vänner visste vem jag var. Hade aldrig lagt upp bilder på mig själv. Faktum är att jag inte ens har facebook. På internet existerar jag inte, och jag tycker om det. Vill gärna att NI ska få en tydligare bild av mig, men jag vill inte ha det ute på nätet. Hur som helst... så otroligt många minnen! Och vad roligt jag skrev också! 
 
Ett av mina så-pinsamt-så-att-man-nästan-dör - inlägg har att göra med min gamla fysiklärare. Killarna i min klass var riktiga nördar. Och min lärare var en kort osäker kille med glasögon. Han var en sådan person man ville vara extra snäll mot. 
 
Denna konversation utspelades mitt under en lektion;
.
Elev: Vad läser du för böcker då?
Lärare: Jaa, lite olika *säger några författarnamn, och böcker han håller på och läsa*
Elev: Aha, så är det typ som en självbiografi? Jag läser också en självbiografi!
Lärare: Jaså? Vilken då?
Elev *säger författarnamn*
Lärare: Hmm.. jaa, det låter väldigt bekant. Honom har jag hört talas om! Från var då? Hmm...
Alla nördar:HAHAHHA.
Alla normala elever: Öhh?
Eleven: Det är typ världens kändaste porrskådis!
 
Jag skojar inte när jag säger att vår normalt otroligt bleka fysiklärare blev röd som en tomat. Om jag minns rätt sa han även upp sig nästa termin. 

Kommentarer
Lin säger:

Vill du dela med dig av din gamla blogg? Hade varit kul att läsa :)

Svar: Den är lösenordsskyddad och väldigt, väldigt ointressant! :D
Snutten

2013-10-05 | 14:26:19
Jenny säger:

Vad roligt att du är tillbaka igen. Tänkte bara passa på att fråga, ska du testa med Bisolvon den här månaden?

Svar: Tror faktiskt inte det. Kanske när jag blir jättedesperat igen.
Snutten

2013-10-06 | 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback