Min anonymitet

Angående min anonymitet på bloggen... 
 
Jag är inte bara anonym på min blogg. Jag finns inte på facebook. Jag lägger inte upp bilder i andra sammanhang. Ingen vet vem det är som ligger bakom mitt twitterkonto. Sådant kan man säkert kolla upp. Bilder på mig hittar man säkert. Bland annat från 9:ans bal, min student och liknande. Men ser man på de bilderna är det bara människor som känner mig IRL som kan veta att det där är jag. Och jag har ju även lagt upp bilder på mig på bloggen. Men de är inte supertydliga. 
 
Visst kan man inte vara helt anonym på nätet. Men jag tycker ändå att jag lyckats rätt bra. Varför? Det beror INTE på att jag inte vill att folk skulle veta att vi försökte få barn. Det beror inte på att jag är rädd att folk ska veta om att jag haft missfall. Det beror inte på att jag vill dölja min graviditet fram till vecka 12. Nej. Det beror på att jag är en privat person själv. Det har jag alltid varit. Långt innan jag startade bloggen. 
 
Så nej... Jag kommer inte "outa" mig efter vecka 12. Tyvärr. Men jag skulle definitivt vilja träffa vissa av er. Det skulle jag mer än gärna göra! Lägg bara inte ut bilder på fb sen.
 
 

Och nej. Jag är inte ful. 

Kommentarer
Hanna säger:

Hihi tummen upp!!Kram på dig!

Svar: Kram, kram!
Snutten

2013-11-27 | 19:50:06
Bloggadress: http://www.nattstad.se/drommenomettbarn
Ida säger:

Ville bara att du ska veta att du är en riktig förebild för mig. Jag väntar mitt första barn och jag är orolig hela tiden att något ska vara fel. Jag har aldrig haft missfall eller något förut. Men ändå är jag så rädd. Jag har följt dig ett bra tag nu och jag är så glad för eran skull att det går bra för er :)

Svar: Vad fint skrivet! Jag blir varm i hela hjärtat! Tack så mycket! <3
Snutten

2013-11-28 | 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback