Varm

 Igår kväll och i morse var jag jättevarm. R som låg bredvid mig i sängen reagerade också på detta. Och att det var konstigt. Mina händer och fötter var glödheta! Det är verkligen ovanligt för att vara jag. Mina händer är sällan varma! R trodde att jag var lite febrig. JAG trodde att kroppen var lite ägglossnig. Men jag tror att vi båda hade fel. Kanske.
 
Okej, jag ska inte ifrågasätta ÄL-testet... Eller jo, det ska jag nog! Kan det vara så att jag haft ÄL även om det inte visades på testet? Jag hoppas nästan det. 
 
Fick faktiskt ett jättebra tips på att köra långt in i cykeln. För jag kan ju ha en kort lutealfas på bara tio dagar! Fast när jag "känt av" ägglossningen så har den varit 14/15 dagar innan mens tidigare i alla fall. 
 
ÄH! Jag är så förvirrad! 
 
Fick ont i sidan av magen igår också, men det var inte den vanliga ÄL-smärtan. Vi får väl vänta och se...

Kommentarer
Lin säger:

Tycker det låter bra att köra varannan dag långt in i cykeln, det kan ju inte skada! :)
Ibland luras ju kroppen oxå, så det KAN ju vara så att du har ÄL-tecken innan eller efter ÄL egentligen är.

Svar: Ja, verkligen! Kroppen är ju lurig! Innan brukade jag lita på "känningar" och så, men det är kanske inte så smart.
Snutten

2013-01-29 | 20:17:19
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback