4 Februari

Det blir inte mycket symtom-letande under denna infektion. Har skaffat medicin och det borde lösa sig om några dagar. Idag har det blivit en jädra massa kissande. Igår var jag inte alls lika kissnödig som jag är idag. Men det beror antagligen på kaffet och det vatten jag druckit. Det tillsammans med UVI:n. Så jobbigt! 
 
Måste säga att jag varit otroligt duktig med att ta mina folsyra-tabletter. Jag och tabletter fungerar inte ihop. Jag kan inte komma ihåg att ta dem, men nu har jag tagit en varje morgon! 
 
Än har jag inte analyserat saker. Men jag tror att jag kommer börja lätt nu... Kom på mig själv med att klämma på brösten lite för att se om de ömmar. Tur att ingen annan kom på mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback