Nostalgi

Mina långa promenader är inte tillräckligt långa. Jag vill aldrig komma fram. Det är tack vare musiken. Jag har varit utan hörlurar i ett par veckor, och promenaderna har inte varit roliga alls. Man kan aldrig komma in i sin lilla bubbla riktigt. Aaaah, och nu har jag mina hörlurar och min antika mp3. Allt känns fantastiskt. Det är otroligt vad lite musik kan göra. 
 
Jag laddade ner (host - köpte, menar jag) en massa sugig 90-tals musik som man brukade lyssna på som liten. Nostalgi. Och även om det gör lite ont att erkänna så njöt jag massor av låtar som:
 
"I turn to you" - Melanie C
"4 in the morning" - Gwen Stefani
"Cool" - Gwen Stefani
"Genie in a bottle" - Christina Aguilera 
"Everytime"  - Britney Spears 
"Whenever, Wherever" - Shakira
 
Plus en massa annat! Men mina två favoritlåtar som barn var av Jennifer Lopez: 
Ahh, NOSTALGI...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback