Back

Skrev ett ganska lång inlägg om varför det hade blivit en bloggpaus men det försvann..? Jättekonstigt, men eftersom att jag är trött (och ganska kissnödig) så får det förbli ett mysterium.
 
Denna månad har varit otroligt skön! Jag har kunnat slippa tänka på menscykeln och dagräknandet. Lite nyfiken var jag ju ändå... trots att det är väldigt otroligt att jag skulle blivit gravid denna månad. 
 
Jag ligger på dag 30-någonting. Dag 37 brukar vara den jag har min mens på... i alla fall de senaste två gångerna. Det är alltså den 17 december. Jag vet med all säkerhet att den kommer; Jag har redan haft lite mensvärk på gång.  Blir 2013 vårat år? 
 
Jag håller tummarna. 

Kommentarer
Emelie säger:

Va kul att du är tillbaka!!! :) har saknat att läsa din blogg.

Svar: Oh, tack! Var rar du är! Känner mig väldigt välkomnad nu kan jag säga! ^^
Snutten

2012-12-14 | 16:05:59
Bloggadress: http://meliie.blogg.se
Lin säger:

Åh, welcome back!! Jag har oxå saknat dig! :)

2012-12-15 | 11:53:23
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback