's Hertogenbosch

Det har varit så jävla kallt de senaste dagarna. Orkar inte längre. Vill att värmen ska komma nu. Saknar känslan av att vara sprallig i kroppen som man kan bli när våren kommer. Jag hoppas verkligen att solen tittar ut idag. Igår var en mysig dag. Jag åkte till Holland på min lediga dag för att möta upp bästisen Petra. Hennes pojkvän är från Holland. Vi möttes upp halvvägs. Solen sken, men tyckte fortfarande att det var rätt kyligt. Petra tyckte inte det. Jackan var vidöppen. Hon tog till och med av sig den på uteserveringen, den sjuka människan. Som tur var hade jag både vantar, mössa och halsduk.
 
Vi började dagen med att dricka kaffe. Sedan gick vi runt lite i stan. Vi köpte badbomber och badskum från Lush. I två timmar ungefär promenerade vi runt. Sen så lunchade vi och dagen avslutades med massa kaffe och en morotskaka. Mmm. 
 
Vi fotade ingenting. Förut var det det enda vi gjorde. 
 
Tristaste bilfärden ever, speciellt eftersom GPS:en slutade fungera efter halva sträckan. Mys. Not.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback