Crazy Hair

Innan jag hoppade in i duschen igår borstade jag ut håret. Hihi, hej Beyonce+Shakira-hår... Eller egentligen var det Mufasa i Lejonkungen-hår. Ja, bästa beskrivningen! Borsta INTE håret om du vill ha ordentligt synliga vågor! Vill ni veta hur man gör detta? Jag kanske ska ta och filma en video om hur jag brukar göra. Jag försökte göra ett inlägg om hur jag bar mig åt, men det är såå svårt att förklara. (Ex, "Nu ska man rulla, och rulla upp, sedan ner, sedan upp, sedan ner... Och eh, knyt på slutet. voila!" Det går ju inte!) Nu ska jag bara finna tiden att filma... inte helt lätt. 
 
Just nu sitter jag på Rs kontor. Hjälper honom med lite pappersarbete. Samtidigt håller jag på att surfa runt efter lite inspiration på hur vi vill ha vårt nya kök... trendenser.se är en välbesökt hemsida! Tips för inspiration! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback