23 MAJ

 
Jag är sämst på att blogga. 
 
Nu när vi fått det sagt, och ur vägen, kan jag fortsätta... I natt drömde jag att jag fick mens. Det känns som åratal sedan jag såg det där lilla rosa i trosan. Kan ni fatta att jag saknar det?! Jag hade även en minimensvärk igår. Hoppas verkligen att den kommer igång snart. Väldigt snart. Kroppen och sinnet har återhämtat sig bra, så om ALLT bara blir som vanligt kanske vi kan börja försöka igen.
 
Jag funderade också på att börja ta min folsyra igen. Tror att jag slutade ta den dagen efter jag fick missfall. Men nu känns det som att jag kan börja igen. 
 
Idag blir en riktig njutardag! Jag ska dra ut på stan och shoppa! Det var så jävla längesedan. Minns inte senaste gången jag köpte en skjorta. Sedan blir det pizza till middag. Härlig dag, va? Hur är det med er då? Thanks for sticking around, trots skitig uppdatering! Vill höra från er! 
 
Kramar! 

Kommentarer
Anna säger:

Folsyra är även viktigt att ta under graviditeten, iaf fram till vecka 15 typ. :)

Vi saknar dina inlägg men förstår även att det kanske inte blir lika mkt som innan :)

Svar: Ja, precis. Så när jag fick veta att jag inte var gravid så sket jag i att ta dem. :)
Snutten

2013-05-23 | 11:21:58
Bloggadress: http://litendole.bogspot.se
Lin säger:

Jag håller med Anna, vi förstår att blogg inte har högsta prio nu! Även om jag titt som tätt går in och hoppas att du skrivit ngt nytt! Och idag hade du ju det! ;) mensen har kommit, halleluja!! :) känner ni er redo så är det ju "bara" att sparka igång verkstaden igen, upp i sadeln igen så att säga! ;)

Svar: Jag velar lite fortfarande... men R är redo att sätta igång. Så måste bara känna efter lite så får vi se. Kram på dig!
Snutten

2013-05-23 | 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback