Lura honom i säng

Jag bestämde mig att vi skulle satsa denna gång trots att vi är lite sjuka. Det är bara snuva och huvudvärk. Och hosta. Och ett litet begär om att vilja ta sitt liv, men det sista ignorerar vi ett tag till... Så när R kom hem efter en tur till apoteket säger jag att jag behöver ha sex. 
 

R: Nä, det är nog bäst om du vilar istället.
 
Jag: Men jag har ju vilat hela dagen! Jag behöver det..! Nuuuuu...
 
R: Du ser ju jättetrött ut! Vi kör lite senare istället, vila nu.
 
Jag: Men... du. Jag har ägglossning! 
 
R: Det där säger du bara för att du vill ha mig. 
 
Jag *skrattar inombords*: Jag lovar att jag har ägglossning. Eller jag tror det åtminstone! Men vi skulle ju köra varannan dag. 
 
R: Låt mig se din planering!
 
Jag: Men vaddå?! Litar du inte på mig?!
 
R: Nej, verkligen inte. Jag tror att du vill lura mig i säng! Och det där går jag inte på! 
 
Jag: .....
 
 
Behöver jag förklara hur osexig jag känner mig just nu? 
 
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Haha, det har nog inte med sin "sexighet" att göra utan snarare att han tyckte du skulle vila när du är sjuk.
Men jag säger som dig, go for it! Orkar ni ligga trots att ni är lite sjuka, så är det ju bara att köra på! :D
En förkylning är inte hela världen, och det borde inte påverka risken för missfall! Värre är det nog om man har skyhög feber en längre tid eller är sjuk SJUK.
Lycka till :) och Krya på er!!

Svar: Ja, du har nog rätt. Jag bara kände mig så dålig ett tag att jag tänkte att det kanske var bäst att låta bli. Men som sagt, ingen feber... så det vore synd att låta bli bara för att.
KRAM!
Snutten

2013-03-01 | 09:34:32
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback