6 Februari

Jag antar att denna kissnödighet beror på UVI:n och inte en graviditet. Eller så beror den inte på någonting. Jag har ju haft extrem kissnödighet utan att vara gravid också. Nä, det är verkligen inget tecken. Allt känns som vanligt. Brösten ömmar. Men det brukar de göra också. Känner ingenting ovanligt överhuvudtaget.
 
Hänger på lite forum här och där. Tjejer som har BIM samma dag som jag och har massor av symtom att diskutera. Och jag känner ingenting. 
 
Snart måste jag kissa. Suck, känns inte som att det gick denna gången heller. Drygt en vecka kvar till BIM. Den fertila perioden är antagligen slut sedan länge. 
 
Jag kan dock inte låta bli att undra om inte mensen rubbar på sig igen. Blir sen fjorton dagar-någonting. Då är det nu jag har min fertila period. Så det kanske är bäst att göka på som vi tidigare tänkt. Alltså ända in på slutet av cykeln. Denna månad har verkligen varit en storsatsning från vår sida. Hoppas att kroppen klarar av det vi påbörjat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback