v10+6

Då är vecka 11 nästan förbi. Det är helt otroligt att jag fortfarande inte kan lita på mina symtom. Mina tuttar ser galna ut. Mina vårtgårdar (fulaste ordet någonsin?) har blivit så otroligt stora... Jag har molvärk i livmodern men jag vågar fortfarande inte lita på symtomen. Så jäkla synd. Jag räknar ner dagarna till ultraljudet. Bara fjorton dagar kvar. Och snart går jag faktiskt in i den "säkra" perioden. Eller den "säkrare" perioden. En period som jag trodde att jag aldrig skulle få nå. Jag hoppas så innerligt att allting är bra i magen. 
 
 

Kommentarer
tess säger:

Det kommer gå superbra <3

Svar: Tack för fina, peppande ord! <3
Snutten

2013-12-18 | 15:22:55
M säger:

Det kommer gå så bra! Vi ska ju bli mammor i JULI!

Jag fick se på min lilla vän idag, jag är i vecka 11+0 idag, men efter ul blev jag tillbaka skickad till 10+3. Så det känns som en evighet till vecka 13! Milstolpen ju!

Men det var en sjuk känsla att se att det faktiskt var någon som var människoliknande som viftade med armarna, sparkade med benen och ett hjärta som pickade. SHIT. Vilken känsla.

Svar: Aååååh, det låter HELT magiskt! Jag kan inte ens föreställa mig! Jag har ju hittills bara sett ett litet blurr med ett flickrande. Ska bli så coolt att se något som faktiskt liknar en människa.
Och vi får såklart våra sommarbebisar i juli! KRAM!
Snutten

2013-12-18 | 17:42:26
Malin säger:

Ååå Gud så härligt, snart är ni där, ultraljud, vecka 13 och sen vips, en bebis! Ville bara säga grattis igen och säga hur glad jag är för er skull :) :) :)

Svar: Hihi, vips! :D Tack för de fina lyckönskningarna. Blir glad i hela hjärtat! <3 Kram!
Snutten

2013-12-19 | 06:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback