Bebissaker

Jag har varit så jäkla sugen på toffifee i flera dagar nu. Idag begav jag mig ut på en shoppingrunda och påbörjade jakten på chokladen. Här hittar man inte toffifee så lätt. Så jag promenerade i stan i typ två timmar. Jag är helt slut nu. Men det var det klart värt, för jag fick tag på min toffifee till slut. Såå. Himla. Gott. 
 
Tittade även på bebiskläder men jag vågar fortfarande inte köpa något. Vill dessutom att R och jag köper saker tillsammans för första gången. Det är ju så speciellt. När köpte ni era allra första "bebissaker"? 

Kommentarer
Lin säger:

Så mysigt att få gå igenom allt det du gör! :)
Vi köpte första bebisplagget i v 11, direkt efter det privata ultraljud vi gjorde. Så glad jag var då!! Berättade till och med för kassörskan på Polarn och Pyret att jag var gravid i v 11, haha! :)

Svar: Aaaw, vad gulligt! Jag tror också att jag köper efter ultraljudet i vecka 13.
Snutten

2013-12-08 | 08:03:32
amanda säger:

Köpte några plagg innan jag ens va gravid bara för att titta på, önska och fantisera. En magisk känsla när man sen fick sätta på zackarias kläderna <3

Svar: Aååh, jag kan tänka mig! Ska snart köpa jag med!
Snutten

2013-12-08 | 13:05:09
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback