Cykeldag 5

Så uttjatat... men jag kan inte fatta att jag inte är gravid. Att jag inte ens är nära. Det kändes som det bästa beslutet man tog när man väl bestämde sig för att försöka för då var det så "nära". Här sitter jag typ hundra år senare... väldigt, väldigt ogravid. Men ja, jag KAN bli gravid. Eller kunde. Kanske var det den enda gången jag hade chansen. Nä, det låter inte rätt att tänka så. Jag är ju förfan bara 21 år gammal. Visst ska det gå. Jag vet inte om jag orkar vänta så länge bara. 
 
Det är nu jag nått tiden då jag bara vill släppa allt. Ni vet den där punkten man äntligen förstår hur folk "sket" i att försöka och sedan blev på smällen. Det är det jobbigaste att höra. Men nu förstår jag det. Nästa månad släpper jag det, och förväntar mig att bli gravid. Men denna månad kör jag med bisolvon och äl-testen. Hoppas det ger resultat. 
 
Ikväll ska jag på ett indiskt bröllop. Har tagit ut mina nya indiska kläder från garderoben. Såååå fina! Vill ni se? Hoppar in i duschen och kommer tillbaka med bilder lite senare. Adjö.

Kommentarer
Lin säger:

Javisst kommer du bli gravid! Jag är fortfarande helsäker på det! ;) och det blir snart (snart är iof ett relativt begrepp..). Klart jag vill se de indiska kläderna!! :)

2013-08-27 | 22:02:52
Jenny säger:

Jag förstår frustrationen! Håller tummarna för att det går den här gången! Ska bli spännande att se om det händer något nu när du äter bisolvon. Om det gör det måste jag nog också testa det. Jag försöker också att slappna av och inte tänka så mycket, men det är ju otroligt svårt. Har börjat testa med ältesten nu på dag 11/29 så förhoppningsvis ger de utslag om några dagar.

2013-08-28 | 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback