Skitsnygg

R och jag har varit supergulliga mot varandra ända sedan innan ÄL då vi bråkade sist. Alltid när vi har det såhär bra och gulligt och fint så blir det ett storbråk några dagar efter. Så jag liksom förbereder mig mentalt på att det ska bli bråk med R... Om det inte blir något innan helgen får jag starta upp något litet så att det inte blir ett megabråk till slut. Haha - jag gillar att planera. 
 
Jag känner mig skitsnygg idag (kan tänka mig att det inte alls är så. Jag låtsas i alla fall). Det är otroligt vad en dusch och lite rena kläder kan göra. Mensen är snart slut och snart kör vi som vanligt! Jag längtar! 
 
Jag mår fortfarande lite illa dock. Inte alls kul. Speciellt när man inte är gravid. Gud vad jag vill vara gravid! Och jag hoppas så innerligt att december blir vår månad! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback