16 November

Äntligen helg. Ska njuta av en pizza tillsammans med min underbara make nu. Utåt sett kan livet verka fantastiskt men jag går sönder inifrån. Har varit otroligt nedstämd idag, även om allting rullar på som det ska. 
 
R är jätteglad idag och pratig så jag njuter verkligen av hans sällskap. Just nu sitter jag på hans kontor. Ikväll ska svågerns födelsedag firas! Jag ska snart ut och köpa present och tårta. Men först - MAT!
 
Hinner nog inte uppdatera imorgon. Jag är skitnervös inför matchen imorgon. Det är första gången jag spelar internationellt. Shit. Måste lugna ner mig nu.

Kommentarer
Lin säger:

Lycka till imorgon! Jag håller tummarna ;) för övrigt så är det ok att deppa ihop och tycka allt är skit ibland... Du mår snart bättre och kommer vara redo för nya tag, dvs nästa ÄL! :) kram!

2012-11-16 | 23:19:50
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback