Nidblödning???

Ja, det blir många frågetecken. Jag är så förvirrad. Hade min mens för ungefär... hmm... två och en halv vecka sedan. Minns inte längre exakta datumet (annat var det för när man hade koll på både ägglossning och BIM, am I right?). Men hur som helst, igår hade jag så otroligt ont i ljumskarna. Jag kunde verkligen inte förstå varför, det var en smärta jag aldrig haft förr. Efter lite diskussion med R kom vi fram till att smärtan var ett resultat av överbelasting i samband med den nya sex-ställningen vi testat dagen innan. Men jag märkte ju absolut ingenting under själva sexandet, så lite konstigt var det ändå. 
 
Jag funderade inte mycket mer på det tills jag började blöda nästa dag. Lite annorlunda blödning... Lite mörkare. Det kom också i intervaller. Vet inte om det är en nidblödning. Var smärtan i ljumskarna ägglossning? Och jag tyckte att det var rätt mycket blod för att vara en nidblödning. Är så förvirrad.
 
Btw... är inte heller 100 % skyddad. Min p-stav gick ut i februari i år. Tänkte att hormonerna ändå skulle utsöndras ett tag till. Vet inte om det här kanske var min första ägglossning sen dess att jag satte in den, och att det därför kändes lite mer. Men anyhow. Time will tell. 
 
Vad tror ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback