Podd!!!

Jag har startat podd. Två faktiskt. En med min allra bästa kompis Petra. Våra samtal tar alltid så intressanta vändningar så jag ser fram emot att kunna prata och spara våra samtal. Detta gör vi ju inte för att bli kända eller så. Det är mest som en kul hobby. 


Den andra podden startar jag med en nyfunnen barnmorskekompis. Hon är väldigt utåtriktad och intressant. Vi älskar allt som har att göra med graviditet och förlossning. Idén föddes när jag letade efter poddar på nederländska och jag fann inte en enda. Tyckte att det var märkligt eftersom jag känner till minst ett tiotal poddar som inriktat sig på dessa ämnen i Sverige. Men i Belgien är det alltså inte alls populärt med poddar. Jag har ju skrivit om det tidigare, hur Belgien är två år segare med allt. Så vi kände, varför inte starta en egen? Första avsnittet spelas in imorgon! Ska bli så kul!!!


Kommentarer
Alexandra säger:

Hej! Nu är jag nyfiken på vad du har för podd och vad den heter och vart man hittar den!!?
Läste denna blogg förut, fram tills du fick din son iallafall!

2017-05-16 | 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback