Hej, igen

Oj, hjälp. Hej. 
 
Det var inte meningen att det skulle bli en sådan lång paus. Jag har haft annat för mig. Koncentrerat mig på den galna ett och etthalvtåringen som varit konstant aktiv. Livet är ganska härligt just nu. Allt flyter på. Jag är lycklig. Ibland kan jag få barnlängtan igen. Känna att det är dags för en ny graviditet. De senaste veckorna har dessa känslor kommit med mindre intervaller. Men jag intalar mig själv att vänta ett tag till. Jag är inte riktigt redo. Det passar inte in i "planerna" just nu. Och barngalna "R" har inte heller påpekat (eller ens nämnt) någon barnlängtan. 
 
En kompis till mig trodde att hon var gravid denna månad. Hon gick runt och undrade... hade dessutom prickat in ägglossningen perfekt. Mensen var också sen med flera dagar. Tyvärr visade alla test negativt. Idag fick hon sin mens. Jag slogs av flera flashbacks under denna vecka pga hennes situation. Kände igen mig. Var tvungen att läsa igenom ett par inlägg från den fruktansvärda, men samtidigt otroligt underbara tiden. 
 
Jag älskar graviditetstest. ÄL, symtom, känningar, streck... ja, allt det där. Kan sakna det ibland. Men NEJ! Inte än. Tålamod. Vänta. Inte än...

Kommentarer
http://babybake.blogg.se säger:

Men hej! Vad kul att du skrivit en rad! 😊 1,5 år redan alltså?!
Fast Lukas blir ju tre år i juni och det är också rätt svårt att fatta.. 😄 Hoppas du fortsätter skriva nu, hade varit roligt att följa dig igen!
Kram/Lin

Svar: Jag vill jättegärna ha lösen till din blogg, tack! Kramar!
Snutten

2016-03-16 | 10:37:30
Anonym säger:

Kul att du har skrivit igen! Hoppas du fortsätter 😊

2016-03-16 | 17:30:19
Inger säger:

Men gu va jag saknat dig!

Svar: <3333
Snutten

2016-05-03 | 12:11:09
Bloggadress: http://sweetbabyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback