Vaken

Det stör mig att jag fortfarande har svårt att sova utan R vid min sida. Han däremot slocknar sekunden hans huvud träffar kudden. Brukar oftast ligga vaken i minst fem minuter även när han är bredvid. Jag hade trott att det skulle förändras när man blev förälder. Att man skulle vara såå trött att man sket i var och hur man var. Man skulle bara somna av sig självt.

Så är det alltså inte för mig. Jag är fortfarande så otroligt beroende av R, och hans närhet. Så jag ligger här. Utmattad. Ensam. Vaken.

Kommentarer
Lin säger:

Jag är precis likadan när det gäller mig och Markus!
Jag är tacksam över att han nu slutat jobba skift... 😊

Svar: Usch, kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara.
Snutten

2016-06-29 | 09:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback