Stämt träff med en helt okänd person

Mm, så jag lyckades inte riktigt komma i säng innan kl 22. Abbelutt vaknade upp och vägrade somna om. Har precis gjort rent i köket och nu ska jag hoppa in i duschen. Men jag glömde skriva om någonting här på bloggen. Efter det där inlägget om min Sverige-saknad skrev jag till en tjej på facebook som bor här i staden och som är från Sverige. Jag frågade om hon hade lust att träffas någon dag. 
 
En vecka senare hade jag fortfarande inte fått något svar på mitt meddelande. Och jag började ge upp hoppet om en fikakompis. Igår fick jag svar från henne. Hon är två år äldre än mig. Hon har en liten dotter också (yes, då ska jag se till att vi blir lattemammor!). Det verkar klicka mellan oss på chatten i alla fall, men jag tycker det är så obehagligt att mötas upp (även om jag väldigt gärna vill det). Vi har stämt träff redan imorgon och hon kommer med en polare. Jag tycker det blir ännu jobbigare. Det blir väl mycket svårare att komma in... typ emellan dem? Usch. Ska sluta tänka på det. Vad är det värsta som kan hända? Att vi aldrig mer ses igen? Ja. Och är det så farligt? Nä. 
 
Så. Jag är så himla bra på att lugna ner mig själv. Håller er uppdaterade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback