Sista tentan skriven

Jag är så obeskrivligt trött. Alltså verkligen helt sjukt jävla bajstrött. Skrev provet. Det gick sämre än väntat. Ibland känns det som att det gick skitdåligt. Ibland känns det som att det gick helt ok. Om en vecka får jag reda på resultatet. 
 
Abir är hos farfar och farmor. Jag har varit hemma sedan tolv. Klockan är tre nu. Jag har slösurfat, slökäkat, slöstädat och somnat i soffan i en halvtimme. Snart ska jag hämta upp honom. Måste bara dricka lite mer kaffe. Det känns inte tillfredsställande med denna paus. Den känns inte fullkomlig. Jag vill städa mer också. Det var regn/hagelstorm i Belgien i natt. Det har droppat in lite vatten på olika ställen. Det är också leksaker lite överallt, och kläder som behöver tvättas ligger i små högar. Kläder som är tvättade ligger på stolar och diverse möbler. De behöver vikas in och sorteras. 
 
Men jag vill bara lägga mig ner och gråta och sova. Nä, nu måste jag ta tag i mig själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback