5 JUNI

Tjena! Hoppas att allt är bra med er! Gud, vad jag saknar att skriva. Jag saknar att skriva ner allt som händer. Jag borde egentligen fortsatt skriva efter att Abir föddes, för det är så otroligt mycket man glömmer bort helt och hållet. Jag älskar att kunna gå tillbaka i arkivet och läsa.
 
Fast det kommer bli svårt att klämma in även detta i ett redan fullspäckat schema. Men man kan ju alltid försöka. Hur är det med lilla Abir då? Han är helt underbar. Vi är så kära i honom. Idag hade han på sig en vit t-shirt och röda shorts. Han såg så otroligt stor ut. Som ett barn. Ingen lite bebisplutt längre. Han lär sig så många ord hela tiden. Förstår allt vi säger (så vi måste alltid vara försikta med det vi säger framför honom). Abir är fortfarande ganska liten jämfört med andra barn i hans ålder. Men sedan en tid tillbaka har jag struntat i att tvinga honom till att äta. Det är för energikrävande. Han äter mer än de flesta barn men förblir liten. Det har att göra med hans gener bara, tror jag. 
 
Jag blir såååå sugen på att göra en till. Såååå sugen.. Hur länge väntade ni innan nummer två kom (inte bajs som nummer två)? Egentligen hade jag ju faktiskt tänkt vänta med att försöka till vår 2019 (då är jag helt färdig med utbildningen och har säkert jobb också), men helt ärligt tror jag inte att jag kommer orka vänta så länge. Fast det är ju bara tre år egentligen... 

Kommentarer
Anonym säger:

Glad att se att du är tillbaka

2016-06-05 | 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback