Negativt

Hej, igen! 
 
Jag testade. Det blev negativt. Tror jag. Såg en skugga men av erfarenhet vet jag att ett plus är väldigt tydligt. Mensen ar fortfarande inte här. Och jag har inga känningar på att den är på väg. Jag tror inte att jag är gravid. Jag vet att vi sexade när jag hade ägglossning och han inte drog ut. Så jag kan ha blivit gravid. Och efter det har jag vägrat sexa för jag sa att jag inte kunde lita på honom. Vi skulle inte ha sex utan kondom, eller tills jag skaffat preventivmedel. Det har vi heller inte haft. Så hade jag varit gravid hade det synts på testet igår.
 
Jag ringde till läkaren som sa att jag skulle ringa tillbaka och boka tid så fort jag fått min mens. Så jag bara väntar på mensen just nu. Så detta är läget. Uppdaterar när det hänt något nytt; 
 
Undrar hur många grav-tester jag hinner ta innan den dyker upp...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback