v32+6

Jag hade verkligen förtjänat en god natts sömn, och faktum var att jag räknade med det. Men jag har aldrig sovit såhär dåligt. Har en massa plugg att ta mig igenom så jag får ignorera sängen som kallar... Det är skitvarmt nu också och jag kokar på insidan! 
 
På tal om att koka på insidan.. Jag har tänkt på det här med att ligga i magen. Och det kan ju faktiskt vara rätt trevligt. Tänk... 9 månader i ett varmt bad. Du kan kissa och äta utan att kliva upp, och allt rensas åt dig. Det måste ändå vara rätt nice. Jag menar... Det är ju faktiskt som att vara på ett spa... Nästan. 
 
Jag hade i alla fall inte tackat nej till den typen av lyx. 

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Från klaustrofobi till spa? Här svänger det hej vilt sötis :p

2014-05-20 | 22:18:47
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback