Planering

Jag skriver min sista tenta den 16 juni. Då är jag i v36+5. Redan samma kväll åker jag och mamma till Hamburg (fyra timmars bilresa). Vi tar in på hotell och sedan ska vi ta ett tåg från Hamburg till Stockholm. Det är min plan. Naturligtvis kan allting förändras. Jag kanske inte ens hinner skriva min sista tenta. Men jag hoppas innerligt att jag gör det. Alla har försökt övertala mig till att skippa skolan denna termin, men jag känner verkligen att jag måste hinna med utbildningen. 
 
Nu håller vi tummarna att bebis väljer att stanna inne tills dess i alla fall. Jag önskar att han kunde berätta vilken datum han tänkt att anlända. Det hade varit mycket lättare att planera. En klasskamrat berättade hur hon födde i vecka 35. Jag blev jättechockad, för jag är ju bara tre veckor ifrån det... Jag hoppas verkligen att bebisen väljer att hålla sig inne tills dess att jag vilat ett par dagar i mitt kära hemland. Även om det känns tungt och jobbigt ibland är jag inte orolig över att gå över BF. Faktum är att jag sedan början varit väldigt inställd på att jag antagligen kommer att behöva gå över tiden. 
 
Har dock börjat tro att JUST EFTERSOM ATT jag är inställd på att det kommer dröja kommer det bli tvärtom. Det vore alldeles typiskt mig och min kropp. Har ni några idéer på när bebis kan tänkas titta ut? BF är 8 juli för tillfället. 

Kommentarer
AMANDA säger:

Å de är ju svårt att gissa men jag gissar på 12 juli :) Jag gjorde tenta 6 dagar innan zack kom ^^ Sa de att tänk om vattnet går inne i salen ;) Att jag fick godkänt på den va en chock :P

Svar: Aåååh, vilken kämpe du är! Och förebild! Hoppas att jag också får godkänt. Och skulle vattnet gå är jag ju omringad av MASSA blivande barnmorskor och minst en gynekolog! :D
Snutten

2014-05-19 | 08:28:51
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se
bambino.blogg.se säger:

Klart du fixar skolan! Du har kommit så hör långt!

Tror gossen kommer den 14e. Skall bli spännande att se. Jag har BF 10 juli. Vem av våra gossar vill komma först tro?

Svar: Det tror jag också!!!Jag tror lätt att din kommer först! Haha, men vi får väl se! :D
Snutten

2014-05-19 | 09:55:58
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback