Berättelsen om hur jag nästan dog.

Det börjar bli riktigt trångt i min mage. Har börjat känna bebisen på jättekonstiga ställen. Och ni ska bara se min mage just nu. Hôger sida är typ helt platt medans den vänstra sidan buktar ut som fan. Bebis har precis vaknat till. Han somnar alltid när jag duschar. Det är så otroligt lugnt i magen efter att jag duschat. Skönt med lite paus. Vanligtvis bökar han omkring så att det gör ont. Innan min dusch försökte ha nämligen sparka bort en av mina revben. Det är inte bebisen fel. Det är JAG som har en kort överkropp. 
 
På tal om duschen... jag kanske ska nämna att jag nästan trillade baklänges i duschen. Det är sällan jag tar långa, varma duschar ensam. R och jag brukar faktiskt duscha tillsammans för det mesta. Vi sparar vatten. Hehe. Nä, men nu var han inte hemma. Så jag tände lite ljus. Satte på avslappnande musik. Klev in i duschen och vred sakta men sakert vattnet till kokande hett. Det immar i glasdörren och jag kan inte se ut. Jag blundar. Schampoonerar håret. Njuter. Vattnet rinner genom håret och jag ger ifrån mig njutningsljud. Aåååh, jag borde göra detta oftare. Öppnar ögonen. Och jag ser en skepnad stå bredbent i dörröppningen. Här hoppar jag till och flyger bakåt. Första instinkten är att gömma tuttarna...? Sedan inser jag att det är R. 
 
-;- 
 
Jag släpper tuttarna. Försöker återta balansen. Blir fasansfullt arg, för inte kan jag slå till den jäveln frrån där jag står. Han ligger just nu på golvet och asflabbar. Tur ändå att det gick "bra" och jag inte gjorde mig illa. Kunde ju slutat riktigt dåligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback