Vecka 24

Idag har jag entrat vecka 24. Igår kväll låg jag och bara kände bebisen sparka heeeeelt galet i magen. Sedan en tid tillbaka behöver man inte buffa på magen för att få bebis att röra på sig. Nej, han rör sig nämligen alldeles tillräckligt utan att man ska behöva störa honom. Tänkte fota magen idag men jag har på mig fula trosor (dags att tvätta!) och BHn jag hade på mig var alldeles för liten. 
 
På bilden ovan tycker jag att jag lyckats dölja magen rätt bra. Undra hur länge till jag klarar av det, för ibland tycker jag verkligen att den är massiv. Grejen är att ingen av mina klasskamrater vet att jag är gravid... Och jag ska se hur lång tid jag kan dölja det! ^^ Jag känner ju dem inte så bra heller, och mitt behov att berätta för allt och alla om graviditeten gick över för ungefär 10 veckor sedan. Är ändå lite spänd på reaktionerna...
 
 

Kommentarer
Madelene säger:

Duktig du är som håller dig så länge! Jag berättade i v15! Lycka till!

2014-03-12 | 22:07:04
Bloggadress: http://mlundqvist.blogg.se/
Lin säger:

Tänk vad paffa de kommer bli när de sen upptäcker att du har en megamage där under! Haha, från noll till hundra lixom :)
Vi vill se magbild!!

Svar: Haha, eller hur! Hahaha! Kan bara föreställa mig!
Snutten

2014-03-13 | 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback