v25+0

Ursäkta min frånvaro. Jag har varit alldeles jätteupptagen de senaste dagarna. Jag ska verkligen försöka catcha up alla grejer. 
 
Det viktigaste denna vecka är väl att jag gått in i vecka 26. Jag har fått världens härligaste mage, och har börjat se en hormonrand komma. Min hormonrand är, precis som jag, lite sne. Den är inte normal! Men detta skulle då betyda att även min bukmuskelatur inte är riktigt rak. 
 
Bebisen är världens snällaste för det mesta. Men jag måste erkänna att det blir lite jobbigt att vakna upp under natten av otrolligt hårda sparkar. Jag är så himla glad att han växer och blir starkare för varje dag som går. Senast igår insåg jag att jag inte kommer få missfall denna graviditet. Detta bär mot förlossning, och ut kommer någonting som lär kallas "ett barn". Inte "foster". Att krysta ut barnet kommer att vara en förlossning. Inte ett missfall. Svårt att förklara, men jag kände en stor lättnad. 
 
En annan grej som hänt i veckan är att jag fått mitt körkort. Jag är så sjukt glad att hela den här processen är över! Jag kan nu köra bil när och var som helst. Det viktigaste för mig är att jag ska kunna vara en självständig kvinna, men också mamma. Och att ha ett körkort har varit en stor del av just självständigheten. Jag är så otroligt lättad och glad att jag grejade detta innan bebisens ankomst. 
 
Jag är så himla stolt över mig själv! Och just nu känns det som att jag kan köra bättre än alla andra i hela världen, haha. 
 
Hur mår ni? Vad har ni haft för er? Har saknat kommentarer och blogginlägg, men det ska det nu bli ändring på! Kram! 

Kommentarer
Sara säger:

Så lustigt att jag precis kom å tänka på dig och så har du nyss skrivit igen! :-)
Grattis till körkortet! Allt blir ju onekligen lite enklare när man kan ta sig överallt med bil! :-)

2014-03-26 | 17:28:42
Madelene säger:

Har du inte fått mina kommentarer? :-)

Grattis till körkoret! Jag har varit på Ul idag, mer får du läsa i bloggen :D

Svar: Det verkar vara något problem med blogg.se, för jag har svarat och så på kommentarer, men det syns inte? Tack för gratulationen!
Snutten

2014-03-26 | 19:29:29
Bloggadress: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback