Ser ni någon skillnad?

 
 
SHIT! Jag börjar ju bli riktigt, riktigt stor! :O Jag har fått en riktig gravidmage! Och gravidtuttar. Och ett gravidhumör som inte är att leka med. Oändligt tacksam att jag får uppleva denna process. Jag kan inte förstå att vi faktiskt blev gravida efter två missfall och många månaders försökande... 
 
Just nu sparkar bebisen hårt och tydligt. Det är det mysigaste som finns. Jag kommer aldrig sluta tycka det är coolt. Slutar nästan alltid upp med vad det än är jag gör och bara stirra och känna på magen. Vem är du därinne? 
 
Det har börjat klia på en specifik plats kring naveln de senaste dagarna. Försöker låta bli men åååh! Börjar undra om en eventuell bristning är värd den där sekunden av tillfredställelse från kliandet...

Kommentarer
Malin säger:

Åå!! Titta så fin :) :) sjukt hur nyfiken man kan vara. Själv är jag i vecka 35 nu och vill ena sekunden ha bebis ute hos mig nu!! Och sedan andra sekunden känner jag att graviditeten har gått alldeles för fort.
Mår du bra med foglossning och andra gravidkrämpor?
Kram på dig!!

Svar: Ja, det har faktiskt blivit bättre med ontet! Känner knappt av det i ryggen längre. Men jag har haft otroligt jobbiga nätter. Sover väl ungefär 3-4 timmar. Kan inte komma i en bekväm position.
Hoppas att allt är bra med dig! Det börjar inte bli alltför tungt? KRAM!
Snutten

2014-04-01 | 09:45:07
Anonym säger:

Liite skillnad =p Du har verkligen en jättefin mage att vara stolt över.

Svar: Haha, lite skillnad! :D Tack!
Snutten

2014-04-01 | 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback