HAHA!

Jag bär just nu på vårt barn... Ett barn som kommer gå på denna jord år 2100... Eller kanske åka runt med sin rullator. Får vi hoppas alltså. HAHAAHAHA - alltså det är helt sjukt att tänka på sitt barn som en gammal gubbe in i framtiden. Jag insåg det precis. Föreställ själva! HAHAHA! Försök! 
 
 
Okej, nu börjar jag faktiskt bli ganska trött. Detta skulle bli ett inlägg om hur fantastiskt det är att vara gravid och känna av denna personens rörelser. Mmm - lyckat! 
 
Okej, nr 2. Nu har det gått tjugo minuter sedan jag skrev inlägget och varje gång jag föreställer mig ungen ser jag en gammal gubbe med käpp. Skit också. 

Kommentarer
sara säger:

Haha nu kommer du se bebisen sådär!

2014-03-22 | 16:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback