-

Jag har varit på ganska dåligt humör idag. Allt var rätt bra tills R kom hem och var tjurig. Efter en halvtimmes försök att liva upp stämningen blev det istället så att jag blev dyster. Men jag loggade in på bloggen och såg att jag möjligen har en läsare här i min stad! Det skulle vara underbart att få träffa en svenska i samma situation. Har tänkt på just detta ikväll och varit otroligt glad.

Imorgon, eller ja, om en halvtimma fyller jag år. Jag vet inte varför tiden innan är så deprimerande. Hoppas deg blir en någorlunda bra dag i morgon.

Kram på er!

Kommentarer
Anonym säger:

Grattis på födelsedagen! :)

Svar: Tack, fina!
Snutten

2014-03-28 | 08:51:54
Hanna säger:

Grattis!! :):)

2014-03-29 | 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback