v37+6

Det känns som att bebis ligger på tvären i magen. Oj, oj, oj! I morgon har jag tid hos barnmorskan, och då får jag veta hur det är han ligger egentligen. Jag har så jäkla ont i magen just nu. Känns som att han sträckt ut den till max. Älskar fortfarande att känna hans rörelser. Älskar att spekulera kring om det var en fot eller ett knä jag kände. Och det stora hårda? Var det rumpan? Klappar jag honom på rumpan? Hihi, så otroligt mysigt! 
 
Inatt drömde jag om att spela volleyboll igen. Jag var höggravid på träningen, och min tränare frågade om alla visste vad de var tvungna att göra för att bli antagna till matchen. Jag svarade att jag bara skulle ta och föda nästa vecka och sedan var jag fit for fight! Jo, jag saknar verkligen att kunna vara sådär galet aktiv som jag egentligen är. Vill spela tennis här på gården. Vill gå på en joggingtur. Vill spela volleyboll!
 
Snart, snart, snart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback