v37+5

Tack så hemskt mycket för all feedback kring kläderna! Jag känner nog att jag kan ta och shoppa en del till! Det är nog bra att ha lite extra än att man känner sig stressad för att det inte finns tillräckligt. Mamma tvättade tydligen de flesta kläderna varje dag, och därför behövdes inte så många par. Mamma fick också ganska stora barn. När min syster föddes fick hon knappt på sig kläderna i storlek 56, så jag tror det är därför mamma panikar lite, haha. 
 
Vad kul, känner jag ändå lite spontant. Jag ska se till att köpa lite fler kläder. Tycker att det jag hade var lite tråkigt nu när jag såg bilderna. Vill ha lite mer färgglatt. Även om jag är ganska stilren av mig kan det ju faktiskt aldrig bli fel med lite färg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback