v37+3

Idag har jag köpt lite fler bebisgrejer - bl a blöjor, nappflaska och amningsinlägg. I morgon ska vi även till IKEA, ska köpa det sista där och sedan är allt klart! 
 
Vilket hav av märken det finns därute förresten. Jag bara tar det mamma föreslår. Känns skönt att någon kommer finnas här som kan hjälpa oss den första tiden med bebisen. Rs hela familj kommer också hit. Alla längtar till den nye familjemedlemmen. Men jag tycker det är bra att bara jag och R spenderar de första dagarna tillsammans med lillen på BB. Samtidigt förstår jag mor- och farföräldrarnas längtar till sitt första barnbarn. Hoppas ändå att de tycker det är okej att vi vill vara ensamma de första dygnen. Kan oroa mig onödigt mycket för att någon ska ta illa upp. Måste sätta mig själv i fokus igen. 
 

Kommentarer
ninni säger:

De är bra att ni valt att vara själva. De har vi också. Då all vår släkt bor utanför gbg och vill komma och bo hemma hos oss har jag sagt att första veckan vill vi va själva. Känns lite väl att få gäster när man precis fått/fött barn! :p

Svar: Vad jobbigt med släkt som inte bara vill hälsa på så tidigt, men också bo hos en. Bra att ni sätter upp gränser! Kram!
Snutten

2014-06-22 | 10:16:42
Marielle säger:

Njut av tiden på BB och stanna så länge NI vill. Vi stannade bara ett dygn, men jag ångrade mig flera gånger om och längtade tillbaka hela första veckan hemma.

Svar: Vilket bra tips! Det ska jag nog faktiskt göra! Kram!
Snutten

2014-06-22 | 15:42:06
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/alskadeunge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback