v37+2

Jag måste säga det att jag varit lyckligare nu i slutet av min graviditet. Jag vet faktiskt inte om det beror på att jag sitter här i Sverige med familjen just nu, men jag mår så himla bra. Det enda är att jag saknar R. Jättemycket. Men vi har daglig kontakt såklart. Och det har varit jobbigt för honom också att ta hand om mig. Jag menar, han låg ju vaken lika mycket som jag den sista tiden. Hårt hållandes i mitt ben. Nu är det problemet också löst! Så otroligt skönt!
 
Idag var jag på en väldigt lång promenad. Det känns i kroppen nu. Jag ska inte överanstränga mig nu såhär på slutet, fastän jag får ordentligt med vila. Sommarsverige bjuder förresten på perfekt gravid-väder tycker jag! Mamma går runt och fryser jämt men jag tycker om att det är lite svalare. Klarade faktiskt inte av värmen i Belgien. 
 
Idag hade jag förresten en massa förvärkar. Men det har gått över nu. Jag märker hur jag börjat leta efter tecken. Det får gärna dröja ett tag till. Det känns helt sjukt att bebis är klar nu. Och att han faktiskt när som helst kan komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback