Orimligt

Alltså förlåt, men är det inte helt orimligt att man inte vet när man ska föda?! Varför är det så ovisst? Jag är så otroligt nyfiken. Vill verkligen bara veta när exakt det blir. Inte ens när det börjar kan man vara säker...

Just nu är jag förresten jäkligt obekväm i kroppen. Mest jobbigt är det när jag vilar. Om dagarna känner jag mig inte så obekväm. Det är när jag, som nu: Inte kan ligga på rygg, inte kan vända mig, och definitivt inte kan ligga på mage. Och bebis i magen prioriteras av kroppen. Gahh.

Kommentarer
Sara säger:

Haha vad rolig du är'!
Men jag förstår dig till fullo!
Min första kom helt oväntat ( första ska ju enligt alla komma efter bf...) i v 37+2.
Andra skulle ju då komma tidigare förstås ( andra barnet föds ju tidigare än första enligt alla...) men fasen vad jag väntade på den ungen! 3 veckor längre än sim bror i magen, det är orimligt !!!
Fast ändå ganska spännande att få gå och lägga sig varje kväll och inte veta vad som händer på natten...


Svar: Haha, du går ju definitivt emot mallen! Intressant ändå, mammas tredje och sista väntade till två veckor efter BF, medan jag och brorsan kom ganska nära BF.
Snutten

2014-06-23 | 23:51:08
Bloggadress: http://enmagetill.blogg.se/
Anonym säger:

Ja, det är nog det värsta - att inte veta!

2014-06-24 | 10:30:39
Malyn säger:

Lite sån är jag med. Jag skulle mycket hellre bara vilja veta när bebisen ska komma. Jag är inte lika långt gången som du men går in i v. 30 på lördag och jag längtar som en tok och är så nyfiken på denna lilla varelse som finns inom en :)

2014-06-24 | 12:59:22
Bloggadress: http://nylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback