Kvällsdiskussion

Kanske lite too much information här nu... men fyfan vad mycket flytningar jag haft den senaste tiden. Nu har jag satt dit en binda i trosorna. Vill inte lukta skunk, eller behöva byta trosor tre gånger om dagen. Tydligen är detta normalt såhär på slutet. Jag undrar hur nära jag är förlossningen "egentligen". BF är ju lite mer än två veckor ifrån, men jag känner verkligen inte att jag är fast på det datumet. Hade faktiskt varit skönt att kunna veta exakt. 
 
Mamma och jag diskuterade förlossningar idag. Blir för varje dag mer och mer nyfiken på hur min kommer att bli. Just det. Jag är orolig över att bebis är i säte igen. Jag vet att jag inte kan göra någonting, men gud så jag nojar mig kring detta. Varför ska just min unge vara trögfattad?! Varför kan han inte lägga sig "rätt"? Just nu känner jag fler rörelser under naveln. När han låg med huvudet nere var rörelserna över naveln och mot revbenen. Gah, får nog veta nästa vecka när jag ska till barnmorskan igen. 
Förlossnings-snack över en skål gräddglass med jordgubbar och choklad. 
Himmelsk kombination. 

Kommentarer
Anonym säger:

Jätteroligt att du skriver oftare, roligare och lättare att hänga med :)

Svar: Aååh, sådana kommentarer ger mig motivering till att skriva mer och bättre! Kram!
Snutten

2014-06-22 | 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback