Vecka 40

 
Välkommen vecka 40, och här ser ni min ståtliga vecka 40-mage! Går runt här och har lite ont och så. Vill inte tro att någonting är på g, men så kan det mycket väl vara. Grejen är att jag alltid haft otroligt hemska menssmärtor och det är faktiskt inte på den nivån riktigt än.
 
Och oroa er inte! Kommer definitivt blogga innan jag åker in till BB, hur det blir sedan efteråt vet jag inte. Men jag håller er uppdaterade. Ni har trots allt stöttat mig genom hela den här processen, och det skulle kännas fel att inte hålla er delaktiga. Faktiskt. 
 
Kramar!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Låter mycket bra, två tummar upp!!

2014-07-04 | 00:09:12
Jennie säger:

Åh va underbart med gravidmage!! Saknar min och har gjort det nästan sedan dagen efter Hilmer föddes :)!
Jag tyckte inte de första värkarna gjorde sådär ont son jag föreställt mig. Har vanligtvis kraftig mensvärk men den är värre. När vi åkte in så gick vi på tiden mellan värkarna och det är jag glad för för när vi kom in var jag 5cm öppen och sedan hick det undan för ca 3h senare var jag fullt öppen och utan kanter.

Du har något så häftigt framför dig!!!!!!

Svar: Aåååh, blir mer sugen på att föda efter att ha läst din kommentar! Hoppas att min förlossning är något liknande! Kram!
Snutten

2014-07-04 | 06:58:57
Bloggadress: http://lillapyret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback