v40+2

Ikväll ska det minsann testas att stimulera bröstvårtor. Jag hoppas på några ordentliga värkar! Idag har jag varit på promenad hela tre gånger. Skönt att vara aktiv, det är inte lätt att gå runt här hemma och bara vänta. Plus att alla undrar när det kommer att ske. Jag svarar bara att de får fråga bebisen istället. Känner fortfarande att jag mår alldeles för bra. Just idag känner jag mig bara öm i fötterna. Jag har haft lite svullnad nu de senaste dagarna. Jag känner också bebisens huvud preciiiiiis på livmodertappen. 
 
I morgon träffar jag min barnmorska igen. Ska be henne kolla om jag är öppen igen. Gud, vad jag hoppas att hon kommer med glada besked! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback