v39+1

Inte alls långt kvar till BF, 5 dagar bara. Familjen börjar bli otålig. Inatt har jag sovit riktigt bra igen. Typiskt. Har inte haft ont heller. Igår efter promenaden fick jag förresen väldigt, väldigt ont i magen. Det var inte längre som mensvärk, utan en annan typ av smärta. 
 
Kanske också bör nämna att jag varit väldigt lös i magen. Jag är så nyfiken på när det kommer hända. När det ska sättas igång "på riktigt". Just det! 
 

De flesta i familjen har även sina gissningsdatum satta. 
 
Mamma tror att det blir 4 juli, dvs i morgon!
Syrran tror att det blir 7 juli. 
R tror att det blir den 9 juli. 
Jag har alltid trott att det blir den 14 juli, men börjar ändra mig nu. Kanske kommer bebben lite tidigare, typ 10e. 
Bästis tror att det blir den 16 juli. 
 
Nu hoppas jag att mamma har rätt. Vinnaren får ungen. Vill ni gissa? 

Kommentarer
Malyn säger:

Jag gissar på den 5:e juli :) Lite mitt emellan vad alla andra har gissat på. Hoppas allt går bra för dig/er!

Svar: Tack, fina! <3
Snutten

2014-07-03 | 12:20:02
Bloggadress: http://nylam.blogg.se
Stina säger:

Har aldrig kommenterat men nu vill jag ju :)

4e juli tror jag :)

Lycka till!

/Stina

Svar: Hoppas, hoppas!
Snutten

2014-07-03 | 13:21:29
Sara säger:

7 juli blir det! :-)
Och lös i magen är bra! ;-)

Ingen "slemmis"?

Svar: Njaaa... jag tror att det bara varit flytningar och ingen egentlig propp!
Snutten

2014-07-03 | 14:03:43
Bloggadress: http://enmagetill.blogg.se/
Jeanette säger:

Hmm. Trodde att min väninna skulle föda imorrn men deras grabb kom igår så jag är nog inte att lita på men jag säger nog imorrn till dig också. Min magkänsla säger att det kommer en bebis imorrn som "jag vet vem det är"..

Svar: Hahaha! Jag vill också föda igår! :D
Snutten

2014-07-03 | 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback