Trött

Den senaste veckan har jag haft mycket känsliga bröstvårtor. Det var så det hela började, och känns ju som ett bra avslut också. Måste säga att jag tycker att mitt underliv känns lite svullet också. Nu har jag inte lyckats se hur det ser ut riktigt där nere, men de känns väldigt ömt. Redan. 
 
Jag är väldigt trött just nu. Tror att jag ska försöka sova nu. Fick tips av BM att försöka sova under dagen utifall värkarna börjar på kvällen. Då är jag i alla fall utvilad. Men jag är inte så duktig på att sova under dagen. Lyckas aldrig. Men ska försöka nu när kroppen är trött och jag konstant gäspar.
 
Mår ni bra?

Kommentarer
Lin säger:

Åh, hoppas att det är på G nu då! :)
Ja, passa på att vila! Kan du inte sova så kanske du kan lyssna på avslappning och bara hämta energi.
Jag skulle bli väldigt glad ifall du har möjlighet att underrätta oss när du åker in. Följer med spänning! :)
Kramar!

Svar: Absolut, finaste! Jag håller er underrättade!
Snutten

2014-07-02 | 22:55:31
A säger:

Åh! Har hört att man blir ordentligt trött dagen innan förlossningen drar igång. Undra om det är dags för dig imorgon? :)

Svar: Jag hoppas verkligen det! Har varit trött idag också!
Snutten

2014-07-03 | 04:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback