Jul. 18, 2014




Vi tar det här med avslappning på stort allvar! Just nu sitter jag och tittar på alla små fiskar som leker vid ytan. Då och då simmar en stor fisk förbi. Jag blir som ett litet barn igen. R också. R som är uppvuxen i Ghana. Han som upplevt mycket lite av den underbara svenska sommaren. Vi blir så hänförda. Så förtrollade.

Värkarbetet verkar (värkar, haha) ha stannat av. Nu tror jag att det blir igångsättning igen. Får se om det startar upp. Vill hoppas att detta är lugnet före stormen.

Kommentarer
Lin säger:

Tacksamt att du håller oss uppdaterade! Jag trodde du hade blivit mamma vid det hör laget... Kom igen nu, bebben för h-vete!! ;)
Men nu är det iaf inte långt kvar... Kämpa på! <3

2014-07-18 | 19:43:24
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
amanda säger:

Vad seg bebben är!!! Kom igen nu sluta plåga mamma och titta ut! :P

Svar:
Snutten

2014-07-18 | 19:56:48
Lin säger:

Heja heja heja!! :D

2014-07-19 | 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback