Avslappning på g

Skrev två inlägg i morse från mobilen men de verkar inte ha kommit fram. Dags att sätta sig vid datorn och slösurfa. Det kan ju vara avslappnande... Ringde in till förlossningen då jag hade en blodig flytning, men de sa att det nog bara var slemproppen. Fick rådet att ta ett bad och bara "slappna av". Jag ska därför strax ut och lägga mig på en filt vid en avlägsen plats vid sjön. Med maken. Det kan inte bli fel. Värkarna tilltar nu i smärta men intervallerna är fortfarande för långa. Jag vet att latensfasen kan vara riktigt, riktigt lång. Men trots den kännedomen vill jag inget hellre än att det ska starta "på riktigt". Jag väntar på de där värkarna man knappt kan låta bli att skrika sig genom. Fy fan vad jag längtar till dem!
 
Nu ska jag ta och youtuba lite skit. Hörs snart igen!

Kommentarer
Malyn säger:

Lycka till massa! Håller tummarna för dig

2014-07-18 | 13:14:04
Bloggadress: http://nylam.blogg.se
Anonym säger:

Oj din stackare! Men akta vad du önskar dig ;) hihi

2014-07-18 | 14:42:51
Bloggadress: http://bambino.blogg.se
Anonym säger:

Lycka till!!! Men håller med föregående kommentar,akta vad du önskar dig ;) Jag tyckte att jag hade förberett mig inför förlossningen och läst allt jag kom över o frågat min syster sådär 1000 frågor så kände mig ganska lugn o längtade till de satte igång men när det väl satte igång och min dotter föddes på 5 timmar(utan komplikationer) så var jag så chockad och arg!
Jag var så glad över bebisen men skrek till min sambo att folk som gör det här mer än en gång måste vara dumma i huvudet!! :P idag känner jag inte så längre men tog tid att komma över chocken.
Mitt tips till dig är att ha en målbild och tänka ja istället för nej när det börjar ta i och ta stöd av din man så mkt du kan!!
Allt det onda handlar om timmar men du får det finaste man kan få <3

2014-07-18 | 15:38:30
Hanna säger:

Omggg så himla nära nu!! Heja Snutten, kämpa på! Snart händer det :)

2014-07-18 | 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback