v16+4

Jag har typ slutat blöda. Det kom bara lite i morse men jag tror det var gammalt det med. Tur att det inte blivit värre. Ska snart ringa in och boka ett besök hos gyn. Då kanske vi får veta vad det är vi väntar också. Men jag har verkligen glömt bort allt kön-relaterat sedan blödningen. Jag börjar dock komma tillbaka till nyfikenheten... Började känna bebisen igen i morse. Det är så tröstande. Det är fortfarande väldigt svagt, men jag tycker att det blir starkare och starkare! Jag längtar något otroligt till att R ska kunna känna. 
 
Rs pappa sa att det var totalt onödigt att ta reda på kön. Han sa att vi ändå kommer få reda på det. Men Rs mamma vill gärna veta samt hans syster. Men vet ni vad jag tänkte göra som kan vara lite kul? En sammanställning med "Old Wives Tales". Det är ju sådant som kvinnor försökt ta hjälp av för att stilla sin nyfikenhet i all evighet. Tänkte ta upp några punkter och se hur jag ligger till! Intressant, va? 
 
Det kommer nog upp ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback