v15+0

Välkommen vecka 16! 
 
Ska detta bli veckan jag känner fladdret i magen? Ni minns att jag skrev att jag kände något för typ två veckor sedan? Som jag misstänkte kunde vara bebis? Men jag har inte känt av någonting speciellt efter det, så jag antar att det var någonting annat. Ibland känns det dock som en kullerbytta i magen. Typ att något snurrar. Sakta. Väldigt sakta. 
 
Magbild kommer upp i morgon. Jag lovar. Min mage börjar se konstig ut framifrån. Jag har ju hål i naveln. Eller två hål blir det ju. Och den nedre delen som ska vara gömd över magen börjar skymta fram. Lite fult. Men det gör ingenting. 
 
R och jag har varit så himla glada denna vecka, för vi läste att benen i bebis öron börjar hårdna. Och då kan bebis börja höra. R har varit noga med att inte prata snusk så att bebis hör. Inte heller vill han att vi skriker på varandra. Det är så töntigt att jag måste skratta! När vi skulle sexa lite sa R: "Du, vi sätter på lite musik så att bebis inte förstår vad det är vi ska göra!" Alltså. Asgarv. Haha. Sötnöt! Vilken fin pappa han kommer bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback