Uppkörningen

Hann köra i 10 minuter när jag skulle parkera mellan två bilar. Första gången gick det inte. Andra gången gick det. Men det räckte inte för examinatorn. Raka vägen tillbaka till körskolan blev det. Parkeringen var mitt enda misstag. Jag blev såå besviken. Har gråtit ett slag men nu är det bara att hoppa tillbaka på sadeln (eller bilsätet). Gah. Och jag hade sagt till R att jag behövde träna en gång till innan själva uppkörningen, men han hade bråttom så det blev inte av. Såå besviken på mig själv. 
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Vad tråkigt. Men fy vad dåligt att han/hon var så hård. Även om man var haft körkort i flera år kan man ju behöva försöka en gång till för att parkeringen ska bli bra!

Svar: Mm, jag var sa ledsen igar... :(
Snutten

2014-01-21 | 20:37:34
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback