Min försvunna matlust

Jag har absolut ingen matlust. Ingenting smakar gott. Ingenting SER gott ut. Jag kommer inte på någonting jag kan äta (förutom frukt) som är ens lite aptitretande. Eller jo. Kokt potatis med sås. Det är det jag är sugen på. Sitter här och verkligen försöker trycka ner lite couscous+grönsaker. Enligt R var det jättegott. Men jag tycker inte det. Är det inte nu jag ska kunna njuta av att äta ALLT?! Allt jag vill! Men näääe då. Jag ska i stället tappa matlusten och inte vilja äta något. 
 
Gott med frukt i alla fall. Men det mättar inte på samma sätt... Har någon annan haft detta problem i graviditeten? 

Kommentarer
Amanda säger:

Jag hade också sånna perioder. Aptiten kommer tillbaka, jag lovar;-)

2014-01-21 | 20:32:49
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
Anonym säger:

För mig funkar soppa perfekt just nu, och känner att det kommer hänga med en bra bit in i graviditeten. Ena stunden är illamåendet borta, för att sedan komma tillbaka och då får jag absolut inget i mig, tar ut allt istället. Men jag NJUTER, jag känner mig så trygg med detta illamående. Vecka 9 på lördag! :)

Svar: Grattis till vecka 9! :D Soppa gillar jag ocksa faktiskt!
Snutten

2014-01-21 | 20:34:34
Anonym säger:

Ja jag hade det första halvan av graviditeten. När illamåendet hade lagt sig kom matlusten sagta men säkert tillbaka. Nu är jag bara sugen på söta saker som godis(otur nog, tur att det är 3 veckor kvar typ) och frukt men maten går i men nja mat skulle jag kunna skippa:P

2014-01-21 | 20:38:02
Bloggadress: http://Nytillskott.blogg.se
M säger:

Jag känner samma...

2014-01-21 | 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback