Grannarna ♥

Idag berättade vi nyheten för grannarna som bor till höger om oss. Vilket betyder att i princip hela gatan snart fått reda på att jag är gravid. De hade underbara reaktioner! Det började med att de frågade när renoveringen skulle vara klar. I juni, svarar då R. Han säger att det måste vara klart senast i juni, sedan går det inte längre. Varför då? undrar grannarna. Jo, men jag är gravid och föder i juli, säger jag. Sedan hördes glädjetjut från våra fina grannar... <3 De har varit väldigt förstående med oljuden som kommer i samband med renoveringen, men nu kanske de är ännu mer förstående! 
 
De sa att de hade misstänkt något, men att de inte vågat fråga. Och granntanten sneglade ner på min mage när vi hade stått och pratat, så jag såg att de misstänkte någonting. Så jag passade på att berätta. Eller R inledde ju det hela, men det kändes inte så läskigt som det tidigare gjort att berätta. Aåååh, vad glad jag blir nu! Vem mer kan jag berätta för nuuuu? Det är ju värsta beroendeframkallande! :D

Kommentarer
Lin säger:

Haha, eller hur?! Så roligt att få sådana reaktioner från folk! :) Jag ska ge dig ett råd som du säkert aaaaaldrig hört förr: NJUT! ;)

Svar: Haha, *njuuuuuuuter* :D
Snutten

2014-01-10 | 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback